Anadolu Hairtası V1 İçin Son Duyuru

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...
anadoluharitasiv1son

anadoluharitasiv1son

Çıkış Tarihi : 10 Şubat 2014

Euro Truck Simulator 2 Sürümü : 1.8.2.5

Eklenen Şehirler : Trabzon , Giresun , Ordu , Samsun , Çorum , Merzifon, Amasya , Tokat , Turhal , Kırıkkale , Yozgat , Ankara , Mersin , Konya , Bor , Niğde , Karaman , Antalya , Ereğli , Adana , Kayseri , Şarkışla , Sivas , Ceyhan , İskenderun , Hatay , Osmaniye , Şanlıurfa , Viranşehir , Gaziantep , Mardin , Diyarbakır , Erzurum , Elazığ , Bingöl , Muş , Bitlis, Tunceli , Erzincan , Ağrı

Merhaba arkadaşlar Anadolu Haritası V1 Beta versiyonu Kısmetse 10 şubatta çıkartacağız. Beta olduğu için içerisinde hata(lar) olabilir. Sizlerden ricam oynarken gördüğünüz rastladığınız hataları bizlere bildirmeniz.Bu şekilde hatalar güncellemeler ile giderilecek ve temiz bir harita için çalışmalara devam edilecektir.

Not : Haftada bir yeni şehirler eklenecek ve 10 mb ‘ı aşmayan güncelleme dosyaları ile sizlerin hiçbir değişiklik yapmadan kaldığı yerden devam etmesi sağlanacaktır.

Anadolu Hairtası V1 İçin Son Duyuru İndir
Size Ait Modları kendi indirme linkleriniz ile sitemize Mod Ekle kısmından Kamyonyama'da paylaşabilirsiniz.

Tosahan

"Vardım ilim meclisine ettim ilim talep , ilim sonra gelir dediler illa edep illa edep" Yunus Emre

You may also like...

33 Yorum

  1. MUHAMMEY dedi ki:

    admin bu harıta için herhangı bır program yuklelemiz gerk yoktur dimi

  2. CRAYZ dedi ki:

    haritanın devamı ne zaman eklencek kardeş

  3. can25 dedi ki:

    admin v1 sürümünde istanbul izmir felan olmayacak mı ?

    • admin dedi ki:

      V1 sürümünde olmayacak ama harita yayınlandıktan 1 hafta sonra ege paketi gelecek 10 mb lık bir güncelleme yaparak mevcut haritaya egeyide dahil edeceksiniz. Aksi halde çok uzayacak ve çok bekleyeceksiniz bu yüzden erken yayınlamak adına doğu ve iç anadolu tamamlandığı için yayınlanacak..

  4. ufuk ozpenpe dedi ki:

    ellerinize sağlık inş kasma yapmaz

  5. burak dedi ki:

    admin eline sağlık konyayı da koyduğun için sağol

  6. Toretto dedi ki:

    Kolay gelsin abi bi sorum olcak
    Şimdi bu şehirlerin tüm ilçeleri olcakmı mesela mersinin tarsus,silifke falan mı olcak yoksa sadece şehirmii?
    Şimdiden sağol admin 🙂

    • admin dedi ki:

      ilk versiyonda sadece şehir ve 10’a yakın ilçe ikinci ve üçüncü versiyonda her ile en az 2 veya 3 ilçe düşünüyoruz.

  7. 123456 dedi ki:

    nereden indireceğim indirme linki nerededir

    • admin dedi ki:

      2 gün daha bekleyin bakalım ne bu acele 🙂 iyileştirme çalışmalarına devam ediliyor şuanda.. Şehir modellemeleri neredeyse tamamlandı

  8. muhammet dedi ki:

    admin v2 surumu parca parcamı cıkacak

    • admin dedi ki:

      V2 büyük bir güncelleme paketi olacak. Ama v2 den önce 10 a yakın ekleme güncellemesi olacak her birinde en az 4’er yeni şehir haritamıza eklenecek. ve sizlerden gelen hataların giderilmesi sağlanacak..

  9. Hasan Deniz Dikeç dedi ki:

    Sayın Adminim yolların yapımında gerçekçiliğe uygun olması için kaynak bulma,görseller vs. için elimden ne geliyorsa yapmak isterim gene sizin kararınız ama eğer yoğunluktan böyle bir şey arıyorsanız ben her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya hazırım.Az çok harita,mod yapma tecrübemde var ETS-2 için.

    • admin dedi ki:

      Merhabalar Lütfen iletişim bölümünden iletişime geçin V2 için gerekli materyalleri temin edebilir ve bize çok büyük bir yardımda bulunacağınıza inanıyorum..

  10. Hasan Deniz Dikeç dedi ki:

    Ek olarak haritada ”bug finder” Türkçesiyle hata bulucuda olabilirim her türlü yardım ederim.

  11. Engincan dedi ki:

    admin ben harita yapmaya çalıştım gerçekten çok zor hangi tuş siliyo hangisi yüklüyo kafam karıştı bende başlamadım yama yapmaya

    • admin dedi ki:

      evet emek isteyen bir iş ama bu ülkeye yakışan bir harita yapmak için elimden geleni yapacağım 🙂

  12. herzt dedi ki:

    Şimdi anadolu haritası v1’de Antalya-Mersin yolu olacak mı?O yolu çok merak ediyorum çünkü ölümcül bir yol var hayalimde.

  13. mücahit dedi ki:

    Admin yarın inşallah linkler verilecek demi???
    ?

    • admin dedi ki:

      Allah’ın izniyle Yarın saat 10 Gibi indirebilirsiniz arkadaşlar. Şuan için tabelaları yetiştirmeye çalışıyorum. Yetiştiği yere kadar yetişmeyen kısım olursa bekleymeyeceğim ve ilk güncellemeyle eklenecek tabelalar ve yeni şehirler..

  14. gökhan dedi ki:

    soru1:yeni bir save dosyası açma zorunluluğu olacak mı?
    soru2:güncellemelerde key istenecek mı…yani ücretli mi?
    soru3:size nasıl bir dua etmemizi istersiniz ?

    • admin dedi ki:

      1-) Evet , Harita değişeceği için yeni bir save dosyası açmanız gerekecek. 2-) Hayır ücretli değil 3-) Size kalmış 🙂

  15. celal dedi ki:

    admin yeni save dosyası derken yeni profilmi oluşturmamız gerekiyor oyunda yani bu arada ellerine sağlık gerçekten çok güzel görünüyor 🙂

  16. ömer dedi ki:

    nerden indiriliyor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir