Anadolu Haritası V1.8 İndir

anadolumap_v18_cover

anadolumap_v18_cover

Merhaba sevgili arkadaşlar bugün sizlere Euro Truck Simulator 2 için yapılmış Anadolu Haritasının V1.8 sürümünü paylaşacağım. Her zamanki gibi ilk defa indirenler için ayrı , daha önce indiripte haritayı güncellemek isteyenler için ayrı yükleme direktiflerini konu altında bulabilirsiniz.

anadolumap_v18_cover2

İlk olarak belirtmemiz gereken şey ise haritayı oynamak için RAR ŞİFRESİ’ne ihtiyacınızın olmaması.

Yapımcılar : Murat SARIASLAN , Kazım USLU

Çalıştığı Sürüm ETS 2 1.8.2.5.s

Anadolu Haritası V1.8 sürümü değişiklikler;

YENİ EKLENEN ŞEHİRLER :

Ankara-Beypazarı, Ankara-Kalecik, Adana-Pozantı, Balıkesir-Bigadiç, Balıkesir-Ayvalık
Alanya, Siirt, Van, Adıyaman, Zonguldak, Karabük, Tekirdağ.

OYUNDA YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER :
Yorumlardan gelen hataların büyük bir çoğunluğu giderildi. Yeni km tabelaları eklendi.
Ankara ve İzmir daha da detaylandırıldı.Uşak’tan Balıkesir’e, Çanakkale’den İzmir’e yeni yol yapıldı. Türk Firmaları eklendi.

Harita hakkında yeni paylaşılan resimler için tıklayın.

Bir Sonraki Güncelleme hakkında önemli duyuru ; Uzun bir süre haritanın yeni versiyonu yayınlanmayacak. Yayınlayacağımız zaman ise önceden duyurmadan süpriz olarak yayınlayacağız. Bizlerinde bir hayatı var arkadaşlar makina değiliz. Her isteğinize çözüm bulamayabiliriz. Birkaç yorumda güzel değil diye yorumlar görüyorum eleştirileri severim fakat güzel bulmayan arkadaşlar indirmezse ayrıca sevinirim.

İlk Defa Yükleyecekler için ; 

Öncelikle İndirmeniz gereken Dosyalar ; 
Anadolumap1.8 | Haritadetay1_V18Haritadetay2_V1000

Yukarıdaki üç dosyayı indirdikten sonra Belgelerim > My Games > Euro Truck Simulator 2 > Mod Klasörüne atın. Daha sonra Oyuna girin yeni Profil oluşturun ardından profil oluşturma ekranında attığınız bu üç dosyayı belirtin daha sonra ise oynayacağınız haritayı Avrupa yerine Yeniharita.mbd olarak değiştirin, işlem tamamdır.

Anadolu Haritası V1.7 den V1.8’de Güncelleme;

Öncelikle indirmeniz gereken dosyalar ;
Anadolumap1.8 | Haritadetay1_V18

Yukarıdaki iki dosyayı indirip Belgelerim > My Games > Euro Truck Simulator 2 > Mod Klasörüne atın. Daha önceki AnadolumapV1.7 ve haritadetay1_v1300’ü silin. Daha sonra profil düzenleme ekranında bu iki dosyayı aktif edin kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Hepinize İyi Oyunlar Dileriz

luslul

Simulasyon oyunlarıyla fazla vakit geçiren biri olarak diğer oyunlara zaman dahi ayıramıyorum. Daha gerçekçi bir oynanış imkanı sağlayan ve oynarken aynı zamanda eğiten bir oyun türü olan Simülasyon oyunlarından en fazla sevdiğim kamyon ve tır simülasyon oyunları. Bende sizler için test edip denediğim mod ve yamaları paylaşarak sizlerinde oyundan aldığı keyifi kat kat arttırmayı amaçlıyorum. Hepinize İyi Oyunlar

You may also like...

239 Responses

  1. görkem dedi ki:

    abi bu rar şifresi istio

  2. kahraman dedi ki:

    abi ben yüklüyorum kurdum haritadan yer secemiyorum

  3. BAKARMISINIZ dedi ki:

    ya admn parola koyyuon parolayı açıklamıon

  4. TheColin dedi ki:

    Öncelikle s.a,

    Kardeşim adam parola koysa da olur koymasa da inen dosyaları çıkartmadan rar halinde atacaksın mod klasörüne.

  5. Semih dedi ki:

    Abi ben oyuna giriyorum modları aktif hale getiriyorum ama başlangıç yeri seçerken harita da yer seçemiyom yani haritada hiçbir işaret yok yazı yok sadece Türkiye Haritası var bi de isviçre falan yazıyo kısacası seçilmiyor neden

  6. UĞUR dedi ki:

    KARDEŞ bende jepp araba modu var harita moduyla çakışırmı?

  7. Ramazan dedi ki:

    Rar Şifresini Söeyleyin

  8. Yiğit dedi ki:

    Abi en son güncellemeye uyuyor mu ? Yani 1.20.1

  9. Yasin dedi ki:

    Rar şifresi?

  10. tuncay dedi ki:

    oyuna girerken oyundan atıyor sorun ne olabilir

    • yusuf dedi ki:

      kontrol et:
      1)oyun sürümüne bak
      2)türkiye harita modları hariç diğer modları çakışabilir
      3)oyunu yeniden yükle

  11. yusuf dedi ki:

    oyunda tırların dorseleri değiştirildimi değiştirilmediyse kendime dorse yapcamda

  12. Ümit dedi ki:

    Scania galerisi hangi şehirde 10. şehri açtım hala ortada yok.

  13. yok dedi ki:

    bune be raf sifresini yazın

  14. EREN dedi ki:

    1.22.0.3 de çalışıyor mu?

  15. yusuf dedi ki:

    şey peki şu Türkiye’de olan markalar ile dorse yapar mısınız eğer yapamıyorsanız ben yapabilirim dorse ama tankerle sorun oluyor tankerde oluyor ama silindir şeklinde gösteriyor ve bazı dorselerde olmuyor araba taşıma dorsesi vb olmuyor ve şu haritada şirket resimleri değiştirme ve şirket ismi değiştirmeyi araştıracağım

  16. Mehmet dedi ki:

    Abi Ayvalık-İzmir yolunda Aliağa Foça Menemen gibi ilçeleri eklermisin bu arada çok güzel olmuş başarılar

  17. yusuf dedi ki:

    yollar baya sorun var bir arabaya bakıyorum 3 şeritli yoldan hemen 2 şeritli yola geçerken kayboldu istanbul köprüsü arabalar geçmiyor ve boluda dinlenecek yer yok var ama çimler kapatmış girilmiyor parka amasra mı ne ters şerit olmuş

  18. mehmet dedi ki:

    ets 2 türkiye haritası nasıl indirilir

  19. sanane dedi ki:

    1.22 de çalışırımı

  20. eray dedi ki:

    abi inmiyo

  21. Bzmnet Tv dedi ki:

    Arkadaşlar haritayı turbobit üzerinden ücretsiz indirceksiniz biraz uzun sürebilir. turbohızı seçerseniz hem üyelik hemde ücret talep edecektir.

  22. muhammet dedi ki:

    direk rar halıyle atsak bıse olur mu

  23. derin dedi ki:

    abi bende ets 2 1.8.2.5 sürümünde türkiye haritası var ve burdan indirdim yollar ve ağaçlandırmalar güzel tabelalar güzel ama yolda giden arabalarda ve yolda giden tırlarda plakalar konulmamaış bence konulursa daha da güzel olabilir eklenmemiş birçok ilçe var eklenmesini istiyorum eklenmemiş ilçeler 1.susurluk
    2.mudanya
    3.karacabey
    4.mustafakemalpaşa not:mustafakemalpaşa mudanya ve karacabey bursa nın ilçeleri bursa balıkesir yolunda bu ilçeler kalıyo eklerseniz böyle olcak bursa ,mudanya,karacabey,mustafakemalpaşa sonra susurluk olcak
    5.manisa nın ilçesi saruhanlı akhisarın bitiminden sonra manisa ya doğru giderken saruhanlı
    6.afyonkarahisarın ilçesi sandıklı yok
    7.ısparta nın ilçesi keçiborlu yok
    8.burdur un ilçesi ağlasun ve bucak yok
    9.antalya kemer yok
    izmirin ilçeleri menemen,urla falan yok
    10.aydın ın ilçesi selçuk,çine,yut,yat yok
    VE SON OLARAK BURSA YA DOĞRU GİDERKEN ORHANGAZİ YOK GEMLİK YOK
    NOT:İSTANBUL YALOVA GEÇİŞİNDE FERİBOT OLSUN
    BUNLARIN OKUNMASINI VE TEKER TEKER OLMASINI
    ARZ EDERİM .

  24. daimi1938 dedi ki:

    haritanın içinde tüm otoyollar olsun

  25. daimi1938 dedi ki:

    tüm türkiye tüm yerleri

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir